Delegowanie pracowników na konferencje

Wiele firm deleguje swoich pracowników. Powodowy mogą być rozmaite, w zależności od kwestyj jakie muszą załatwić. Nieraz są to krótkie wyjazdy służbowe innym razem dłuższe i bardziej czasochłonne wyjazdy. Jednym z powodów są różnego rodzaju konferencje lub zgrupowania, innym szkolenia bądź praca na dłuższy okres w siedzibie firmy będącej poza granicami kraju. Przed samym wyjazdem pracownika trzeba załatwić szereg spraw. Każdy także winien znać swoje prawa, zatrudniony musi wiedzieć jaką prace będzie musiał wykonywać w nowym tymczasowym miejscu pracy. Należy również dopełniać inne wymagania jakie stawia nam państwo dyrektywa w sprawie egzekwowania dyrektywy 96/71/WE
. Szereg załatwiań czeka pracodawcę nie tylko w na miejscu ale podobnie w kraju do którego ma być delegowany pracownik. Dzięki odpowiednim dyrektywom jakie inauguruje Unia większość wątpliwości zostaje rozwiązana. Ponieważ jest ona ciągle dopracowywana trzeba być na bieżąco z wszelkimi informacjami.